» Strona główna
» Kim jesteśmy
» Oprogramowanie
» Sprzęt komputerowy
» Szkolenia/Wdrożenia
» Współpraca
» Kontakt

 
 

 

Handel Start

Program wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

 

Wybrane możliwości programu:

WYGODNE PROWADZENIE I PLANOWANIE SPRZEDAŻY

  • Prowadzenie polityki cenowo-rabatowej.
  • Prowadzenie cenników w walutach.
  • Zestawienia handlowe kontrahentów (wg dokumentów i towarów) oraz towarów (wg dokumentów i kontrahentów z kontrolą zalegania dostaw).
  • Możliwość odłożenia faktury do bufora (poczekalni).

PEŁNA OBSŁUGA MAGAZYNU

  • Pełna ewidencja stanów magazynowych - rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów (do 1000 aktywnych asortymentów).
  • Rozliczanie wartościowe wg cen rzeczywistych metodami FIFO, LIFO oraz wg wskazanej dostawy.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji.
  • Obsługa stanów minimalnych i maksymalnych towarów.
  • Obsługa kompletów (asortymentów składających się z wielu towarów i/lub usług).
  • Obsługa numerów seryjnych towarów.

PEŁNA OBSŁUGA PŁATNOŚCI I ROZRACHUNKÓW

  • Pełna obsługa kasy.
  • Rozliczanie należności i zobowiązań.
  • Obsługa kont bankowych, rejestrowanie czeków i płatności w dowolnych innych formach.

WYMIANA DANYCH Z INNYMI PROGRAMAMI

  • Przygotowywanie danych dla programów obsługujących Księgę Przychodów i Rozchodów i Ewidencję Sprzedaży.
  • Rozwinięta współpraca z programami finansowo-księgowymi (tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów, parametryczne ustalanie syntetyk i analityk, podziału księgowanych kwot na części).
  • Kopiowanie zestawień do schowka Windows i przekazywanie ich do innych programów.

» Cennik

powrót

   
 
  Copyright (C) 2004-2006 Mikromera